Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dyson stofzuiger besteld, geen communicatie
Beste,Ik bestelde een dyson stofzuiger op https://top-shoppers.com/. Ik had voor de bestelling trustpilot nagekeken en hier waren toen nog hoofdzakelijk positieve reacties. Verder ken ik iemand die in het verleden wel een goede ervaring heeft gehad met dit bedrijf. Daarnaast heb ik voor de bestelling de gegevens nagekeken en deze klopten ook allemaal. Helaas na de bestelling enkel een bevestigingsscherm gezien en daarna niets meer gezien of gehoord. Ik heb verschillende keren gebeld, gemaild en het contactformulier ingevuld. Nu komt op trustpilot het ene na het andere negatieve verhaal. Ik vrees dat het hier om oplichters gaat die de naam van een ander bedrijf hergebruiken. De gevalideerde website op trustpilot is ook top-shoppers.nl. Top-shoppers.com is pas enkele maanden geleden geregistreerd.Ik heb reeds een pv laten opmaken bij de politie maar hier melden ze mij dat er vermoedelijk niets mee gedaan gaat worden. Ik hoop via deze weg andere mogelijke kopers te waarschuwen en hopelijk mijn geld terug te krijgen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten