Meest recente klachten

D. G.
5/08/2024

Retour naar Tommy Hilfiger loopt mis!

Ik had 7 kledingstukken bij Tommy Hilfiger online besteld maar omdat ze niet mijn ding waren, stuurde ik ze retour. Wat later ontving ik een email van Tommy dat ze mijn retour ontvangen hadden maar met slechts één artikel in terwijl ik dus ALLES geretourneerd had! Een dag later, op een zondag, beweerde Tommy dat ze zowel van Bpost als van hun magazijn een bevestiging gekregen hadden dat de artikelen effectief ontbraken. Het dossier werd hierbij definitief gesloten zeiden ze en daar stond ik dan als klant... Allereerst is het opmerkelijk dat Tommy in een weekend een bevestiging van Bpost zou gekregen hebben terwijl er dan niet gewerkt wordt. Bpost informeerde mij bovendien dat ze hoegenaamd nooit pakjes opendoen zodus is het onmogelijk dat ze ooit tegen Tommy zouden gezegd hebben dat er zes artikelen ontbraken (zie bijlage). Ook de FOD Economie schreef Tommy zelfs tot tweemaal toe aan, maar ze hebben er nooit op gereageerd. Tommy weet zeer goed dat er duidelijk iets verkeerd gelopen is en het feit dat ze zelfs niet reageren op de FOD, kan bij deze beschouwd worden als een schuldbekentenis. Omdat Tommy Hilfiger een groot en gekend modebedrijf is, vind ik dat er een groot maatschappelijk belang is dat burgers op de hoogte worden gesteld hoe ze omgaan met klanten. Ik zal dan ook alle medewerking verlenen aan Test Aankoop zodat ze deze case kunnen publiceren in hun magazines indien er geen overeenkomst bekomen wordt.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform