Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanhoudend bellen
Beste TELEVENTAS belt mij constant om te veranderen van energieleverancier. Ze zijn brutal en onbeleefd als ik hier niet op in ga
Televentas
Dag Beste, Ik kreeg deze morgen een telefoon van Televentas zeggende dat ik een aanvraag ingestuurd had voor levering van energie. Ik kende Televentas helemaal niet tot ik hier net voor deze mail ging surfen op internet. Ik heb gisteren wel via Test-Aankoop (BENRG03857907) een contract afgesloten met TotalEnergies. Ik vermoed een verband, maar hoe? En jullie? Mvg, Lucien Van der Linden
telefonische prospectie
Vandaag ook een telefoontje gekregen van Televentas (Hasselt). Stellen blijkbaar alleen contract voor met Engie. Nu ben ik bij Elegant aangesloten. De uitleg aan de telefoon van Televentas is een warboel. Ze slaan om je oren met allerhande prijzen waar men niet wijs uit geraakt: ik kreeg (huidige ?) prijzen van Engie en Elegant door elkaar voorgesteld. Ga nooit telefonisch in op dergelijke voorstellen. Doe eerst uw eigen marktonderzoek en vergelijkingen. Als Televentas gewaar werd dat ik niet beet, werd mij prompt nog verder “een fijne dag” toegewenst.
valse aanbod elektriciteit
Beste, via het Energieloket Vlaanderen zocht ik informatie over de goedkoopste leverancier. Bedrijf Televentas, die met Engie samenwerken belden mij op met een te mooi voorstel, 0.13 eurocent per kwh, vast tarief! ik zei ja. Het aanbod, die ik ontving, was 0.20 eurocent! Ik heb via iemand anders gehoord, dat Engie klantendienst enkel online te breieken zou zijn. Ik teruggebeld naar Televentas. De Mijnheer zei, dat producten in de supermarkt schommelen van prijs! STOP. VAST TARIEF NOOIT. Dus ik zei, zo zijn jullie niet eerlijk. Hij zei niks meer. Ik wil voor deze fraudeuze praktijk waarschuwen, en lees altijd de kleine letters, niet enkel de grote cijfers!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten