Terug

Nieuw contract bij Engie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

P. B.

Naar: Televentas

18/11/2025

Beste, bij deze verzoek ik U om na te gaan waar mijn contract met Engie gebleven is. Ik ben opgebeld door televantes met het nummer +32 11561332. Opgemaakt contract Engie Easy nr 08228071 Ean nr 541448820043152030. Startdatum 13/12/2025 Tussentijds bedrag 91,80 Euro per maand. Ik kreeg een mail "Je contract komt eraan". Maar als ik mijn contract wil bekijken verschijnt er een error. Ook bij Engie vind ik niets terug. Ik zou graag dit contract via televantes verbreken. Kunt U het nodige doen of mij informatie geven hoe ik dit moet aanpakken. Groetjes Philippe Balcaen balcaen.philippe@gmail.com

Berichten (1)

Televentas

Naar: P. B.

19/11/2025

Beste meneer Balcaen, U ondertekende inderdaad vernoemde energiecontract op 13 november om 11u56. Ik zie dat dit contract opnieuw werd ingetrokken op 18 november om 15u38. Wat de reden hiervoor is dat kan ik vanuit mijn systeem niet verder achterhalen. Best contacteert u de dienst klantenadministratie van Engie voor verdere info, dit kan op het nummer 078/ 35.33.33. Indien ik voor u verder nog iets kan betekenen dan mag u mij altijd contacteren via dit emailadres Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten With Kind Regards Stephanie Televentas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform