Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Swissbedding
Beste,Wij hebben in Sept 2017 bij Swissbedding 1 Carre elektro Prem topper viscoos gekocht voor de 1990€ met een ge rance van 10jaarnu gaat de viscoos aan het pelen na verschilden acties die ik al heb genomen bij het bedrijf met foto's waar ik steeds een antwoord krijg we zullen u terug bellen of ge moet Hassan bellen 0483/67/77/16 maar is nooit bereikbaar
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten