Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 63
- Aantal klachten *
- 13
- Afgesloten klachten*
- 84%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
troebel (bruinachtig) water uit de kraan
Volgende klacht heb ik via het meldingsformulier van SWDE verstuurd op 22-10-2024: Op 21-10-2024 heb ik vastgesteld dat het drinkwater uit de kraan niet meer helder is, maar een bruin-achtige kleur heeft. Ik heb die ochtend gebeld met SWDE om dit te melden. Na het spoelen van de leiding in de straat was het probleem s'avonds nog identiek. Ik heb 's avonds terug gebeld met SWDE om dit te melden. Een vriendelijke dame zei me dat als het water in de ochtend van 22-10-2024 nog niet helder is, ik terug moest bellen met SWDE. Zij zei me ook om niet meer van het water te drinken. Deze ochtend terug gebeld met een zeer onvriendelijke mevrouw bij jullie klantendienst. Zij zei dat er een ploeg gestuurd wordt om nog meer te spoelen. Ondertussen durf ik nog steeds niet van het leidingwater te drinken. Daarom wil ik een analyse. Vandaag, 23-10-2024, heeft het water uit de kraan nog steeds een troebele, bruinachtige kleur. Ik heb de indruk dat ze het niet kunnen oplossen. Ondertussen gebruik ik enkel nog water uit flessen in de keuken en om de tanden te poetsen. Het probleem met het troebele water is al bezig sinds 30-09-2024. De buren hebben het toen al vastgesteld, en regelmatig melding gedaan bij SWDE, waarbij telkens werd gezegd dat SWDE de leidingen zal spoelen. Dat volstaat dus duidelijk niet.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten