Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem binnenleveren huurfiets einde contract
mijn huurcontract loopt ten einde op maandag 3/7/2023.op zaterdag 1/7/2023 kom ik met fiets en toebehoren (sleutel, lader en batterij) tijdens de openingstijden naar de winkel en deze blijkt voor 3 dagen gesloten te zijn. (er hangt een briefje aan de deur)gezien ik de fiets niet op 3/7/2023 volgens contract kan afleveren, besluit ik hem, gezien ik er dan aanwezig ben, op slot aan de winkel achter te laten en neem de toebehoren terug mee naar huis.ik neem contact met uw contactcenter om dit door te geven en te zeggen dat de toebehoren bij mij thuis ter beschikking liggen om opgehaald te worden. Ik stuur foto's door met de exacte plek waar de fiets staat.Uw contactcenter weigert dit en eist dat ik alsnog terugkom op een dag dat de winkel weer open is. Als 'compensatie' verlengt uw cc de looptijd van het contract met 5 dagen.Voor mij is dit geen compensatie, maar een regeling in uw eigen voordeel. ik ben van mening mijn contractuele verplichtingen nagekomen te zijn door me op tijd aangeboden te hebben, uw contactcenter zegt dat ik weiger mijn contractuele verplichting na te komen, terwijl ik van mening ben dat u het bent die 'geweigerd' heeft (want onvoorzien gesloten zonder te verwittigen, ook niet op de website) de fiets weer in ontvangst te nemen.Als compensatie vraag ik om de toebehoren op te halen zonder kosten (is binnen het service gebied).Uw contactcenter weigert hierin tegemoet te komen en vindt dat ze zich al commercieel heeft opgesteld. Contactcenter dreigt er nu mee het contract niet te kunnen beëindigen zolang ik de toebehoren niet (nogmaals) zelf naar de winkel breng.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten