Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechts 1 jaar garantie PS4
Op 07/08/2015 kocht ik een PS4 in Supra Bazar. Deze is op 31 maart 2017 defect gegaan. Ik ben er op 1 april mee naar de winkel gegaan. De klantendienst gaf me een blad mee dat er slechts 1 jaar garantie is. Voor hen was de zaak afgehandeld. Ik nam rechtstreeks contact op met Sony, deze vertelden me dat tijdens het eerste jaar Sony zelf instaat voor de herstelling, maar tijdens het 2e jaar dient de winkel voor de herstelling in te staan alsook voor de verzending naar de hersteldienst. Na 2 weken (15/04/2017) krijg ik antwoord van Supra Bazar dat ik zelf het toestel dien te versturen naar Sony, en dat zij er niks mee te maken wil hebben. Het toestel heeft dus 2 weken daar liggen verstoffen. Nadat ik mijn beklag ging doen gaan ze dinsdag eens beslissen of ze nu wel of niet gaan laten herstellen. Maar dan duurt het nog minstens 4 weken eer de herstelling zal gebeuren. 6 weken (minstens) hersteltijd vind ik niet redelijk, alsook de manier waarop ik behandeld word vind ik ook niet ok.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten