Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Water in de kelder
Beste,Onze kelder loopt nog steeds onder water! Het water loopt over de elektriciteitskast! Wij hebben jullie van in het begin gewezen op de structurele fout die jullie hebben gemaakt (lees: afwezigheid van de waterkering). Jullie hebben dit willen oplossen maar tevergeefs! Wij hebben getekend en betaald voor een droge kelder, géén binnenzwembad vol met schimmels die onze gezondheid kunnen schaden! Jullie nemen nu het standpunt van faillissement in maar laten ons gewoon in de kou staan! Wij hebben onder dwang alle facturen moeten betalen! Nu begrijpen we waarom! Graag een deftige oplossing voor dit probleem!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten