Meest recente klachten

E. P.
31/10/2021

Water in de kelder

Beste,Onze kelder loopt nog steeds onder water! Het water loopt over de elektriciteitskast! Wij hebben jullie van in het begin gewezen op de structurele fout die jullie hebben gemaakt (lees: afwezigheid van de waterkering). Jullie hebben dit willen oplossen maar tevergeefs! Wij hebben getekend en betaald voor een droge kelder, géén binnenzwembad vol met schimmels die onze gezondheid kunnen schaden! Jullie nemen nu het standpunt van faillissement in maar laten ons gewoon in de kou staan! Wij hebben onder dwang alle facturen moeten betalen! Nu begrijpen we waarom! Graag een deftige oplossing voor dit probleem!

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform