Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen parking zwembad Sunparks Oostduinkerke
Beste,Wij kochten online 4 tickets om te gaan zwemmen (2 kinderen onder de 2 en 2 volwassenen) en een parkeerticket op 27/07. Wij zijn toegekomen op de parking, deze stond al overvol (verschillende auto's fout geparkeerd en auto's die rond reden op zoek naar een plaatsje). Na meer dan een half uur rond rijden naar binnen gegaan om te vragen of we onze tickets terug betaald konden krijgen omdat we moeilijk kunnen zwemmen als we de auto nergens kwijt kunnen. Daarnaast was het ook duidelijk aan de rij aan de ingang dat ondanks het bestaan van een online reserveringssysteem het zwembad over capaciteitzat zat dat er online tickets verkocht zijn die in de praktijk niet gebruikt konden worden. Binnen zijn we nogal onvriendelijk weggestuurd. Later ook terug gebeld, situatie uitgelegd en opnieuw onvriendelijk behandeld. Telefoon is gewoon halfweg een zin dicht gelegd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten