Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet leveren van aangeboden diensten
Beste Ik heb op 1 november een bevestiging gestuurd via mail om gebruik te maken van de reinigingsdienst voor door jullie geplaatste zonnepanelen. Tot op vandaag - 7 april 2025 - heeft jullie onderaannemer hiervoor nog geen afspraak gemaakt die tot enig resultaat heeft geleid! In de mail van 24 maart 2025 heeft u (nogmaals) laten weten dat u opnieuw aan uw collega (?), de onderaannemer in kwestie volgens mijn vermoeden, de opdracht gegeven dat hij opnieuw contact met mij zou opnemen. Vorige met uw onderaannemer gemaakte afspraken, leidden tot geen enkele concrete resultaten, vermits uw onderaannemer steeds zijn gemaakte afspraken (3 in het totaal tot nog toe) niet nakwam. Hij "vergat" de afspraak of " zijn collega die de werken in zijn plaats zou uitvoeren, had in laatste instantie opgezegd? Deze manier van handelen is onbegrijpelijk. Een bedrijf als sunlogics, waarvan ik nog steeds vind dat zij mijn zonnepanelen zeer professioneel plaatsten en waarover ik zeer tevreden ben, staat toe dat een collega (?) - onderaannemer zomaar steeds een klant van hen in de steek laat en zo de professionaliteit van het hoofdbedrijf beschadigt? Onbegrijpelijk. Vermits U in uw laatste mail van 24 maart nog voorstelde om uw onderaannemer te laten bellen voor een nieuwe afspraak (de zoveelste), vind ik dat u zich ook aan deze afspraak - als hoofdaannemer - dient te houden. Ik heb in een hartig smsje met uw onderaannemer mijn ongenoegen geuit i.v.m. zijn voortdurend niet nakomen van zijn eigen gemaakte afspraken. Hij heeft mij - toen ik meldde dat ik hierover met sunlogics contact zou opnemen - een ongepaste sms gestuurd met ongepaste suggestieve en agressieve afbeelding (emoi). Ik heb een knieval moeten doen om toch mijn zonnepanelen gereinigd te krijgen, wel nu... ik eis nu dat deze persoon dan ook werkelijk contact opneemt en dat hij zijn werk - het reinigen van de panelen inclusief controle, in opdracht van U (sunlogics) ook zonder commentaar en met respect komt doen! Ik reken erop dat dit ook professioneel gebeurt! Met dank voor uw reactie Jean Lorquet
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten