Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retour kosten
De batterij die ik besteld heb bleek niet compatibel met het toestel dat ik had . Er zijn blijkbaar 2 types van batterijen. Dit kan opgevraagd worden door enkele subpagina's te openen wat ik niet gedaan heb want er stond op de hoofdpagina dat de batterij goed was voor mijn toestel. Na wat mailverkeer blijft subtel weigeren om een gratis retourlabel te geven. Bestel nr. BE4366853
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten