Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Onder contract uitkomen
Ik heb heb in 2023 een contract getekend zonder er veel van te weten. Ik ben er ingepraat en betaal veel te veel voor wat ik eigenlijk gebruik van de diensten zelf. Ik zou graag onder dat contract uitkomen maar dat is volgens de mensen van striktly/ go getter niet mogelijk omdat ik contractueel aan hin verbonden ben voor 48 maanden denk ik. Ik betaal ongeveer 180€/maand terwijl er vele andere programma’s zijn die hetzelfde aanbieden voor 30€/maand. Ik ben maar een kleine zelfstandige die het moeilijk heeft om rond te komen en zou daarom ook van dat conract af willen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
