Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annuleringsprobleem
Ik heb bij Street-Models (Provinciebaan 3, Hulshout) een contract ondertekend waarbij men €1400 inschrijvingskosten vraagt. Dit werd onvoldoende duidelijk uitgelegd bij ondertekening en er zijn geen garanties op opdrachten. Ik heb het contract schriftelijk en aangetekend betwist, maar ontvang toch nog sms’en met betalingsdruk en dreiging van deurwaarder. Ik beschouw dit als een misleidende handelspraktijk en wil dit melden.
Contract onder druk
Beste,Ik melde mij aan voor een gratis fotoshoot bij street models, daarvoor fashion models.Onmiddellijk kreeg ik een contract onder mijn neus geduwd van 1275(!) Euro, voor portfolio, DIRECT te ondertekenen en ook te betalen! Ineens het ganse bedrag....geen voorschot...Zo niet moest ik 2 jaar wachten.Bleek dit bedrag zomaar even 3 x verdubbeld te zijn. Ik las in vroegere klachten tegen dit bureau dat het toen rond de 400 euro bedroeg.Na de portfolio moest er dan een bijkomende opleiding gevolgd worden die, uiteraard, nog eens betaald moest worden.Daarna volgt dan een voorstelling aan eventuele klanten. Word je daarvoor graag geschminkt? Betalen dan...Dat zijn dingen die mij niet verteld werden maar die ik achteraf las als ik mijn profiel aanmaakte.Ik voel mij echt onder druk gezet. Ik kreeg niet de kans om alles thuis eens door te nemen. Nee ...met een uitstraling zoals ik wou hij mij heel graag hebben en zou ik alles zeer snel terug verdienen...Ik heb hierover gebeld met Alain en gezegd dat ik mij niet goed voel met mijn beslissing die ik onder druk genomen heb. Ik vroeg om een oplossing. Ik werd uitgelachen. Had maar beter moeten nadenken. Toen ik zei dat ik een klacht zou indienen werd hij erg bitsig en dreigde ermee mij uit het bestand te zetten.Ik heb daarna nog enkel malen met hem contact opgenomen en gevraagd om een redelijke oplossing te vinden maar geen gehoor.Vandaar dan toch een klacht ingediend. Misschien nog een kleine hoop op een klein stukje menselijkheid?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten