Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
weigering om goederen terug te nemen
Beste, Ik bestelde 2 bh'tjes die te klein zijn en die ik wil retourneren. Ik contacteerde uw bedrijf met de vraag om ze terug te sturen en terugbetaald te worden, maar jullie beroepen zich op de wet op hygiëneproducten om de bestelling niet terug te nemen. Ik kan begrijpen dat dit in geval van onderbroekjes moeilijk kan zijn, maar in het geval van topjes begrijp ik deze regel niet. Ik bestelde in het verleden al bh's bij een ander Belgisch bekend lingeriemerk waar lingerie wel terugbetaald wordt indien de maat niet past. Dankjewel om mijn vraag te beantwoorden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten