Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
LEVERING
Beste, Ik bestelde op 11 september een kookplaat bij Stockline.be. Deze zou binnen de 8 dagen geleverd worden. Ik kreeg een bericht op 22 september dat de levering woensdag zou vertrekken vanuit hun depot. Via email gisteren kreeg ik geen reactie. Ik heb vandaag op 29 september nogmaals een mail gestuurd om uitleg. Ik heb op 11 september al betaald en heb hier een factuur van. Ik neem aan dat het goed komt maar het gaat voor mij vooral over het ongewisse en ontoereikende informatie vanwege de verkoper. Vg. W. Hagedoren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten