Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
domiciliëring
Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 87€ bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de home8 die ik paar jaar geleden heb gekocht. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.heb dat doorgeven aan mijn bank die hebben dat geblokkeerd. Maar om de half jaar blijven die toch proberen.echt een parasieten gewoon ik weet niet hoe ik er vanaf kom.
Ongewenste domiciliëring
Op 16/07/2018 heb ik online via https://cvster.nl/ een CV opgesteld waar ik 2€95 voor betaald heb. Ik veronderstel dat er op deze manier automatisch een domiciliëring geopend werd waar ik niet van op de hoogte was. Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 12€95 van mijn rekening werd gehaald. Ik heb onmiddelijk het bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de CV. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.
Ongevraagde domiciliëring
Op 08/05/2018 heb ik online via https://cvster.nl/ een CV opgesteld waar ik 2€95 voor betaald heb. Ik veronderstel dat er op deze manier automatisch een domiciliëring geopend werd waar ik niet van op de hoogte was. Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 12€95 van mijn rekening werd gehaald. Ik heb onmiddelijk het bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de CV. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten