Meest recente klachten

A. B.
17/02/2021

domiciliëring

Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 87€ bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de home8 die ik paar jaar geleden heb gekocht. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.heb dat doorgeven aan mijn bank die hebben dat geblokkeerd. Maar om de half jaar blijven die toch proberen.echt een parasieten gewoon ik weet niet hoe ik er vanaf kom.

Afgesloten
A. C.
28/07/2018

Ongewenste domiciliëring

Op 16/07/2018 heb ik online via https://cvster.nl/ een CV opgesteld waar ik 2€95 voor betaald heb. Ik veronderstel dat er op deze manier automatisch een domiciliëring geopend werd waar ik niet van op de hoogte was. Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 12€95 van mijn rekening werd gehaald. Ik heb onmiddelijk het bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de CV. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.

Opgelost
A. C.
19/05/2018

Ongevraagde domiciliëring

Op 08/05/2018 heb ik online via https://cvster.nl/ een CV opgesteld waar ik 2€95 voor betaald heb. Ik veronderstel dat er op deze manier automatisch een domiciliëring geopend werd waar ik niet van op de hoogte was. Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 12€95 van mijn rekening werd gehaald. Ik heb onmiddelijk het bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de CV. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform