Terug

domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: STG Mollie Payement

17/02/2021

Bij het controleren van mijn betalingen merkte ik namelijk op dat er een domiciliëring geopend was op naam van STG Mollie Payments en er 87€ bedrag teruggeroepen en de domiciliëring verwijderd. Ik heb geen weet van toestemming gegeven te hebben voor deze domiciliëring. Ik weet ook niet zeker of dit verbonden is aan de online betaling van de home8 die ik paar jaar geleden heb gekocht. Ik weet gewoon niet waar die mollie payments vandaan komt.heb dat doorgeven aan mijn bank die hebben dat geblokkeerd. Maar om de half jaar blijven die toch proberen.echt een parasieten gewoon ik weet niet hoe ik er vanaf kom.

Berichten (1)

STG Mollie Payement

Naar: A. B.

15/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Lars, 15 mrt. 2021 12:14 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor uw bericht.Als payment service provider zijn wij verantwoordelijk voor het verwerken van de betalingen. Voor vragen over de bestelling of de levering hiervan kunt u direct contact opnemen met de verkoper. Ook voor het terugstorten van de betaling dient u contact op te nemen met de verkoper.Heeft u geen contactgegevens van de verkoper? Zoek dan hier uw betaling op: s:www.mollie.com/nl/consumers. Het is dan ook meteen mogelijk om de betaling te rapporteren en de verkoper een bericht te sturen.Mocht u verdere vragen hebben, twijfel dan niet om ons helpcenter te raadplegen.Met vriendelijke groet,Lars ![Mollie](s:theme.zdassets.com/theme_assets/1091780/bb8af8a4c1a8b891bef93d332727214f77003658.png)Om u in de toekomst snel te kunnen helpen willen we u vragen om altijd uw Mollie Partner ID mee te sturen.----------------------------------------------Klachtenbox, 13 mrt. 2021 20:01 CET [0907L9-DVR5] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [0907L9-DVR5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform