Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechte verzorging van personeel en behandeling klanten.
Na lange tijd ingeschreven te hebben gestaan bij Start hulp in het huishouden hebben we drie maal een hulp in het huishouden gehad die plots (en zonder melding van start) verdween en niet meer kwam opdagen. bij de laatste hulp hebben we opzettelijk de huishoudhulp gevraagd niet meer te komen en melding gemaakt bij start van diefstal door deze persoon. Er is hier geen opvolging aan gegeven, en sinds mei zitten wij zonder hulp in het huishouden, maar blijven we wel facturen ontvangen voor het zoeken naar hulp. Zonder verdere opvolging of reactie van de kant van Start blijven wij mails sturen met vragen om hulp en update die onbeantwoord blijven. de ervaring is ruim negatief - van het horen van de tewerkgestelde hulp dat het tegen hun zin is opgelegd dat ze bij ons moesten komen werken ook al was de afstand te groot- tot het te werk stellen van een hulp die geen engels , nederlands, of frans verstaat..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten