Terug

Slechte verzorging van personeel en behandeling klanten.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Start poeple

20/08/2024

Na lange tijd ingeschreven te hebben gestaan bij Start hulp in het huishouden hebben we drie maal een hulp in het huishouden gehad die plots (en zonder melding van start) verdween en niet meer kwam opdagen. bij de laatste hulp hebben we opzettelijk de huishoudhulp gevraagd niet meer te komen en melding gemaakt bij start van diefstal door deze persoon. Er is hier geen opvolging aan gegeven, en sinds mei zitten wij zonder hulp in het huishouden, maar blijven we wel facturen ontvangen voor het zoeken naar hulp. Zonder verdere opvolging of reactie van de kant van Start blijven wij mails sturen met vragen om hulp en update die onbeantwoord blijven. de ervaring is ruim negatief - van het horen van de tewerkgestelde hulp dat het tegen hun zin is opgelegd dat ze bij ons moesten komen werken ook al was de afstand te groot- tot het te werk stellen van een hulp die geen engels , nederlands, of frans verstaat..

Berichten (1)

Start poeple

Naar: W. V.

20/08/2024

Goedemiddag, Graag bevestigen wij dat er een creditnota is opgemaakt voor de openstaande factuur. Het klantendossier is ondertussen ook afgesloten, met onze excuses voor het feit dat we niet direct een vervanging hebben kunnen bieden. Dit is ook zo meegedeeld via mail aan de klant in kwestie door het lokaal kantoor (dcqovl@startpeople.be) en door het hoofdkantoor (dc-ts@startpeople.be). Met vriendelijke groeten, Bien à vous,Liesbet EveraertStart People Services(Dienstencheques - Titres-services)Frankrijklei 101B 2000 AntwerpenW www.services.startpeople.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform