Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Beëindiging van mijn contract wegens medische redenen
Beste, Ik heb op 1/11/2025 een jaarabonnement afgesloten bij Stadium. Na mijn eerste trainingsdag kreeg ik ernstige knieproblemen. Waarvoor ik eerder een MRİ hab laten nemen. Na de extreme pijnen die ik na het sporten had, ben ik naar de dokter gegaan, en nadat ze naar de MRI had gekeken, zei ze dat ik niet meer moest gaan sporten en heb een medisch attest ontvangen waarin duidelijk staat dat ik minstens één jaar geen sport mag doen. Om die reden kan ik de diensten van uw fitnesscentrum niet meer gebruiken. Dus stuurde ik mijn attest naar de fitnessclub en vroeg om mijn contract te beëindigen wegens medische redenen (overmacht). Na mijn gesprek met jullie heb ik hen nog een laatste mail gestuurd waarin ik expliciet verwees naar de geldende gedragscode “ Opschorting en beëindiging van overeenkomsten”. Ook heb ik hen voorgesteld dat ik een opzegtermijn van twee tot drie maanden zou kunnen vergoeden. Dit allemaal hebben ze niet geaccepteerd. Nu vraag ik jullie tussenkomst. Met vriendelijke groeten, Gizem Ayyildiz Robert Dansaertlaan 80, 1072 Groot -Bijgaarden 0472642146 gizemayyildiz@live.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
