Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Misleidende signalisatie
Beste, op 23.04 heb ik in Hasselt geparkeerd. Onderstaand mijn motivatie voor kwijtschelding van mijn boete. Deze werd echter geweigerd omdat ik op de borden had moeten letten en niet op de gekleurde vakken. Ik vind dit zo misleidend. Zeker omdat die borden net na een kruising staan dus opletten of je een auto of fiets ramt of borden kijken. Ik heb gebeld waarom voor meer uitleg maar ze volgen de regeltjes op de letter. Ze hebben blijkbaar al vaak doorgegeven dat de verf van dat vakje af is maar er werd niets voor gedaan. Ook het plaatje voor mijn parkeervak is al half afgeschilferd. Maar waarom een melkkoe slachten. Easy money. Dit vind ik zo onterecht! Mocht ik er zeker van zijn dat ik geen GAS boete zou krijgen, ik zou met een groene spuitbus dat vakje groen spuiten om andere nietsvermoedende parkeerders te behoeden. Persoonlijk ben ik van mening dat als men voor dubbele signalisatie kiest men dan ook moet zorgen dat deze ten aller tijden ook zichtbaar is. Ik heb meerdere foto's maar deze kan ik niet toevoegen wegens te groot document maar indien gewenst stuur ik ze na. Alvast bedankt voor het luisterend oor. Margot Mail naar Hasselt: Beste, ik heb vanmiddag netjes alle vakjes en kleurtjes voorbij gereden en me op het eerste vrije plekje geparkeerd. Ik ben zelfs uitgestapt om te zien of ik netjes tussen de lijntjes stond. Pas toen ik terug kwam en het biljet zag merkte ik het vierkantje onder mijn wagen op. Doordat het dezelfde kleur als de kasseien heeft heb ik dat niet opgemerkt. Anders was ik 1 plekje door gereden want dat was ook vrij. Ik heb ter goeder trouw gehandeld. In de overtuiging dat ik reglementair stond heb ik een ticket genomen. Zie bijlagen. Ik vraag dan ook kwijtschelding van mijn parkeerbiljet. Met vriendelijke groeten, Margot ps er klopt iets niet op jullie site: - Voeg documenten toe zodat het bedrijf je klacht efficiënt kan afhandelen. Zorg ervoor dat je originele documenten upload. De volgende extensies worden aanvaard: .pdf, .jpg, .png, .doc. De grootte van elke bijlage mag niet groter zijn dan 35 MB en het totale aantal bestanden mag niet meer zijn dan 15. ERROR : Enkel jpg-, jpeg-, png- of pdf-bestanden zijn toegelaten. > waar is .doc gebleven? Ik zal dus alles moeten nasturen via mail sorry
Privacyschending
GeachteVandaag,op 27/12/2023 ben ik voor een vriend boodschappen gaan doen omdat hij covid heeft. Ik stop voor zijn deur en begin de boodschappen uit te laden. Een parkeerwachter die daar rondloopt registreert mijn nummerplaat terwijl ik die boodschappen uit de auto haal. ik zeg hem verschillende keren dat ik daar niet mee opgezet ben en dat ik enkel die boodschappen uitlaad en dan vertrek en dat ik geen boete wil. Dit voorval vindt plaats in de .........straat. Hij zegt dat ik geen boete krijg maar dat hij elke auto die in de straat staat moet registreren. Wel,als dat zo is,wil ik weten of ik met een naziregime te maken heb en met welk recht me mijn privacy zo maar mag schenden. Of bestaat privacy sinds corona niet meer? Graag een antwoord. indien ik een boete zou krijgen weiger ik die te betalen.Ik vind dit ongehoord en onbegrijpelijk. Een schande wat er momenteel allemaal kan.
Dwangbevel deurwaarder parkeerboete
Beste, het uitblijven van de betaling van een verkeersboete was de reden waarvoor stad Hasselt een gerechtsdeurwaarder contacteerde.Terecht, was het niet dat ik nooit een schrijven ontving in de 2 verstreken jaren. Bij nader inzien blijkt dat mijn vorig adres (Hoepertingen) genoteerd staat in de documenten, terwijl ik al sinds 2017 op het nieuwe adres (Hasselt) woon.Ik ben geregistreerd in het bevolkingsregister van Hasselt sinds 2017, terwijl de boete is opgemaakt in 2019 en allicht verstuurd naar mijn oud adres.Ik kan onmogelijk een boete betalen waarvan ik niet op de hoogte werd gesteld.Onterecht volgens mij om bovenop de boete de extra kosten van “aangetekende ingebrekestelling” en de deurwaarderskosten naar mij te schuiven, terwijl de fouten bij stad Hasselt liggen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten