Terug

Privacyschending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Stad Hasselt

27/12/2023

GeachteVandaag,op 27/12/2023 ben ik voor een vriend boodschappen gaan doen omdat hij covid heeft. Ik stop voor zijn deur en begin de boodschappen uit te laden. Een parkeerwachter die daar rondloopt registreert mijn nummerplaat terwijl ik die boodschappen uit de auto haal. ik zeg hem verschillende keren dat ik daar niet mee opgezet ben en dat ik enkel die boodschappen uitlaad en dan vertrek en dat ik geen boete wil. Dit voorval vindt plaats in de .........straat. Hij zegt dat ik geen boete krijg maar dat hij elke auto die in de straat staat moet registreren. Wel,als dat zo is,wil ik weten of ik met een naziregime te maken heb en met welk recht me mijn privacy zo maar mag schenden. Of bestaat privacy sinds corona niet meer? Graag een antwoord. indien ik een boete zou krijgen weiger ik die te betalen.Ik vind dit ongehoord en onbegrijpelijk. Een schande wat er momenteel allemaal kan.

Berichten (4)

Stad Hasselt

Naar: G. B.

28/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -[s:i.ur.com/8ynEuAN.png] MH282226 BesteOp 28-12-2023 werd de volgende melding aangemaakt bij stad Hasselt:Afzender: klachtenbox@test-aankoop.beDatum verzonden: Dec 27, 2023 9:59 PMNaar: Info Stad Hasselt Onderwerp: Klacht - schending - (CPTBE01943424-29)WAARSCHUWING: DIT IS EEN EXTERNE MAIL.Open geen links of bijlagen bij e-mails, enkel wanneer je de afzender én het mailadres vertrouwt.Open je toch schadelijke bijlagen of links, dan kan dit ons volledig netwerk ernstig aantasten.Maak dan meteen een ticket aan bij de ICT-servicedesk van Groep Hasselt via fixit.hasselt.be of 011 23 9530.Je melding werd geregistreerd met het meldingsnummer MH282226.Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag.Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je contact opnemen met de stad Hasselt via e-mail op het adres info@hasselt.be of via het telefoonnummer 011 23 90 00. Vermeld hierbij steeds het meldingsnummer MH282226 in het onderwerp, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn.Met vriendelijke groetenStad HasseltDe stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze melding en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van het dossier. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring die je kan raadplegen op onze website s:www.hasselt.be/nlrivacy. [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/facebook.png] [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/twitter.png] www.hasselt.be info@hasselt.be +32 (0)11 23 90 00 Je melding werd geregistreerd met het meldingsnummer MH282226.Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag.Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je contact opnemen met de stad Hasselt via e-mail op het adres info@hasselt.be of via het telefoonnummer 011 23 90 00. Vermeld hierbij steeds het meldingsnummer MH282226 in het onderwerp, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn.Met vriendelijke groetenStad HasseltDe stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze melding en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van het dossier. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring die je kan raadplegen op onze website s:www.hasselt.be/nlrivacy. [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/facebook.png] [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/twitter.png] www.hasselt.be info@hasselt.be +32 (0)11 23 90 00

G. B.

Naar: Stad Hasselt

15/01/2024

Beste heren,vinden jullie dit een fatsoenlijk antwoord op mijn klacht?

Stad Hasselt

Naar: G. B.

15/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -[s:i.ur.com/8ynEuAN.png] MH285086 BesteOp 15-01-2024 werd de volgende melding aangemaakt bij stad Hasselt:Afzender: klachtenbox@test-aankoop.beDatum verzonden: Jan 15, 2024 2:22 AMNaar: Info Stad Hasselt Onderwerp: Klacht - schending - (CPTBE01943424-29)WAARSCHUWING: DIT IS EEN EXTERNE MAIL.Open geen links of bijlagen bij e-mails, enkel wanneer je de afzender én het mailadres vertrouwt.Open je toch schadelijke bijlagen of links, dan kan dit ons volledig netwerk ernstig aantasten.Maak dan meteen een ticket aan bij de ICT-servicedesk van Groep Hasselt via fixit.hasselt.be of 011 23 9530.Je melding werd geregistreerd met het meldingsnummer MH285086.Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag.Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je contact opnemen met de stad Hasselt via e-mail op het adres info@hasselt.be of via het telefoonnummer 011 23 90 00. Vermeld hierbij steeds het meldingsnummer MH285086 in het onderwerp, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn.Met vriendelijke groetenStad HasseltDe stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze melding en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van het dossier. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring die je kan raadplegen op onze website s:www.hasselt.be/nlrivacy. [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/facebook.png] [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/twitter.png] www.hasselt.be info@hasselt.be +32 (0)11 23 90 00 Je melding werd geregistreerd met het meldingsnummer MH285086.Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag.Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je contact opnemen met de stad Hasselt via e-mail op het adres info@hasselt.be of via het telefoonnummer 011 23 90 00. Vermeld hierbij steeds het meldingsnummer MH285086 in het onderwerp, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn.Met vriendelijke groetenStad HasseltDe stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze melding en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van het dossier. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring die je kan raadplegen op onze website s:www.hasselt.be/nlrivacy. [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/facebook.png] [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/twitter.png] www.hasselt.be info@hasselt.be +32 (0)11 23 90 00

Stad Hasselt

Naar: G. B.

24/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -[s:i.ur.com/8ynEuAN.png] MH285086 BesteJe melding met nummer MH285086 is verwerkt.We ontvingen uw klacht via Testaankoop- Klachtenbox. Aangezien dit nieuw is voor ons - de stad hanteert een eigen klachtenreglement dat u op de website kan terugvinden, heb ik hen gemaild met de vraag of ik hen telefonisch kon bereiken.In plaats van mijn mail te beantwoorden, vermoed ik dat zij mijn vraag als antwoord naar u gestuurd hebben. Wat uiteraard niet de bedoeling was.Om uw klacht te kunnen behandelen heb ik meer informatie nodig.In eerste instantie de locatie waar dit voorval heeft plaatsgevonden om na te kunnen gaan wie er op dat moment op die plaats aan het werk was.Kan u de details bezorgen via ons klachtenformulier aub? Contact Hasselt of via mail naar klachten@hasselt.be.Vriendelijke groetenMocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kan je contact opnemen met de stad Hasselt via e-mail op het adres info@hasselt.be of via het telefoonnummer 011 23 90 00. Vermeld hierbij steeds het meldingsnummer MH285086, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn.Met vriendelijke groetenStad Hasselt [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/facebook.png] [s:www.hasselt.be/sites/hasselt/files/2021-07/twitter.png] www.hasselt.be info@hasselt.be +32 (0)11 23 90 00


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform