Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onmogelijkheid om een abonnement te annuleren
Beste, Sinds enige tijd probeer ik een abonnement bij het bedrijf "Spotify" stop te zetten. Spijtig genoeg lukt dit niet. Spotify is telefonisch niet bereikbaar, via e-mail heb ik vandaag een laatste poging ondernomen. Het abonnement werd aangevraagd door mijn vrouw Caroline De Rooms. Ook zij betaalt de maandelijkse factuur via een credit kaart. In bijlage vindt u de e-mail met vraag tot annulering van het abonnement. Ondertussen heb ik de bank gevraagd om de betalingen vanaf vandaag te stoppen. Mvg, David Boonen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten