Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterecht geld van visa
onterecht geld van visa gehaaldsped-s.net
onterecht geld van visa gehaald
Beste,Nooit maar dan ook nooit heb ik een lidmaatschap bij http://sped-s.net/ aangegaan. Nu wordt elke 13de van de maand 49€ door hen van mijn visa gehaald. Hetzelfde gebeurde dit voorjaar door spaar.be alleen was het toen een ander bedrag. Door dat voorval ben ik voorzichtiger geworden en controleer ik alles. Vermoedelijk zijn deze een nageboorte van spaar.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten