Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Helemaal niet tevreden met installatie
Beste,Zoals al meermaals gemeld ben ik helemaal niet tevreden met uw installatie bij mij. Er zijn meerdere problemen. De zonnepanelen zijn niet geplaatst zoals afgesproken, kabel is aaneengezet, mijn gras en keldertrap zijn beschadigt, de afwerking trekt op niets, ... ik twijfel zelfs of het wel nieuwe panelen zijn.
Kleurverschil zonnepanelen
Goedemiddag,Op 27/02/2020 zijn jullie bij ons 14 panelen PEIMAR 310 en een SMA omvormer SB3.0 komen installeren. Zie factuur 2019 / 2190308. Na de plaatsing zijn we erachter gekomen dat er een kleurverschil zit op 4 van 14 de panelen. We hebben jullie op 24/03/2020 jullie hiervan op de hoogte gebracht ( inclusief foto's). Op 26/03/2020 hebben jullie bevestigd dat hier inderdaad een kleurverschil merkbaar was en dat jullie zo snel mogelijk een technieker gingen langs sturen om dit op te lossen.22/05/2020, nog steeds geen technieker gezien, stellen wij Soloya de vraag wanneer de technieker zal langskomen. Geen gehoor26/01/2021 Opnieuw stellen wij de vraag per mail na herhaaldelijk telefonisch contact wanneer ons probleem met het kleurverschil in de zonnepanelen wordt opgelost. Dit keer krijgen we antwoord dat een collega het probleem gaat oppakken. 11/02/2021 nemen we terug telefonisch contact op omdat we tot dan toe nog niks hebben terug gehoord. Jullie bevestigen op mail dat jullie het probleem hebben opgenomen met de leverancier en ons op de hoogte houden. 30/07/2022 we hebben niks meer gehoord. Na meermaals telefonisch contact is het probleem nog steeds niet opgelost. We sturen dan terug een mail met de vraag wanneer ze ons komen helpen. We krijgen hier geen reactie op.18/08/2022 Telefonisch contact opgenomen met Soloya. Probleem met het kleurverschil is nog steeds niet opgelost. Vriendelijke vrouw aan de telefoon verteld me nu dat het type zonnepanelen die wij hebben ondertussen niet meer geproduceerd worden en ze deze dus niet kunnen wisselen. Ze gaat het probleem bespreken en mij op de hoogte houden.Aangezien we nu reeds 2 jaar bezig zijn met het oplossen van een kleurverschil in zonnepanelen, is mijn vertrouwen is Soloya weg. Telkens opnieuw worden we aan het lijntje gehouden, worden er zaken beloofd die niet gebeuren. Ondertussen kijk ik elke dag naar een dak vol zonnepanelen waarin kleurverschil zit. Volgens mij is het tijd dat we deze zaak afsluiten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten