Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verplaatsingskosten
Beste, Op vrijdag 14/9/18 om 13.11u bel ik de servicedienst op betreffende ontstoppen van rioolputje.Deze dienst had ik online gevonden als eerste hit bij zoekwoorden “ontstoppen rioolputje”.Aan telefoon geef ik duidelijk mee dat dit niet dringend is, desondanks zegt de dame dat ze direct iemand gaat sturen.OM 18.03u komen 2 mannen van service opdagen. Als eerste maken ze direct prijsofferte op : 250 Euro x 2 omdat het na 18u is en in het weekend = 500Euro. Excl BTW. En dan komt er nog 60 euro verplaatsingskosten bij.Hetzelfde rioolputje was een jaar of 5 geleden ook al eens verstopt en toen was ‘het ruimertje’ geweest. Kostprijs was toen 120 Euro.Omdat ik weiger van werken nu te laten uitvoeren word ik wel verplicht om verplaatstingskosten van 60 euro te betalen.Omdat ik overdonderd was door de prijs heb ik deze verplaatsingskost betaald, terwijl die mensen niets gedaan hebben buiten offerte opstellen.( ze hebben zelfs dekseltje rioolputje niet eens open gedaan)Zo staat ook vermeld op bon > aankomst 18.03, vertrek om 18.10 u Nu vraag ik mij af of dat wel terecht is om zomaar die kosten aan te rekenen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten