Meest recente klachten

N. V.
8/05/2024

Artikel niet ontvangen, ook geen terugbetaling ontvangen

Let op: mailadres lijkt niet volledig, er komt geen reactie op: info.sneak@bar (via Lightspeed)BETREFT: INGEBREKESTELLINGAalst, 13 maart 2024Geachte heer Merckx,Op datum van 30 oktober 2023 voerde ik een betaling aan u uit na een bestelling van Komrads Mono White. Ik ontving hiervan geen bevestiging, waardoor ik dacht dat deze bestelling niet geplaatst was. Op 13 november toen ik merkte dat ik nog geen bevestiging of artikel had ontvangen, plaatste ik de bestelling opnieuw.21 en 29 november 2023 heb ik zelf geïnformeerd waar het bestelde artikel bleef. U gaf geen reactie.5 december 2023 stuurde ik via imessage een bericht waar 6 december 2023 een reactie op kwam dat het artikel niet kon geleverd worden en u tot terugbetaling zou overgaan.Sindsdien belooft u de terugbetaling, wat tot op heden niet werd opgevolgd bleef. Hopelijk berust dit op een vergissing.Ik stuurde meerdere mails.Ik heb meerdere malen telefonisch contact proberen opnemen met u.Ik stuurde ook nog via imessage en messenger meerdere berichten in een poging u te bereiken.Vandaag heb ik nog gebeld en plaatste ik na de zoveelste keer geen gehoor te krijgen uiteindelijk een review op de Facebookpagina van Sneak.De meerdere pogingen tot communicatie kan u via deze link en/of qr-code terugvinden: xxxDe afrekening doet zich voor als volgt:Betaling 30 oktober 2023, geen factuur ontvangen € 126,65 bedragBetaling 13 november 2023 voor factuur ORD00917 € 149,00 bedragTOTAAL: € 275,65 bedragU wordt bij deze brief een laatste maal aangemaand tot betaling van 275,65 euro, op mijn rekening met nummer BEXXXXX dit voor 20 april 2024.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.NinaOp 13 maart heb ik dit als mail verstuurd.Direct erna heb ik dit ook als aangetekende zending verstuurd, met ontvangstbewijs. Tot heden, 8 mei, zie ik geen enkele terugbetaling of contact.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform