Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Booking session has expired
Beste, Tijdens de booking voor een reis naar Athene op de website van Skyexpress verscheen er op het einde bij de betaling met Mastercard het bericht:" Your booking session has expired". Ik begon uiteraard opnieuw, maar de prijzen waar beduidend hoger geworden. Gezocht en geboekt bij een andere maatschappij die goedkoper was. Intussen blijk ik een e-mail ontvangente hebben van Skyexpress met mijn bookingsgegevens en bij nazicht het bedrag dat van mijn mastercard rekening is gegaan. Dit klopt niet. Wat moet ik doen? Ik heb intussen gebeld maar krijg niet direct gehoor. mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten