Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-                         
                        1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
 - 
                        2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
 - 
                        3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
 
- 
                        Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
 - 
                        Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
 - 
                        Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
 
Meest recente klachten
schrappen van tickets op initiatief van de luchtvaartmaatschappij.
Beste, Mijn dochter vertrok woensdag jongstleden met enkele vriendinnen naar Rhodos (via Athene) met sky express. De avond voor vertrek krijgen ze de mail dat de vlucht Brussel Athene later zou vertrekken. Hun aansluiting naar Rhodos missen ze dan. Gezien ze sowieso maar enkele dagen tijd hadden, beslissen ze hun verblijf in Rhodos te annuleren en in Athene te blijven. (dus de vlucht naar en van Rhodos hebben ze dus al teveel betaald, ze zijn te laat in Athene door sky express) Gisterenochtend stonden ze met boarding pass aan de gate Athene Brussel, daar krijgen de mededeling dat hun vlucht geschrapt is omdat ze niet op de vlucht van Rhodos naar Athene zaten. Als ze dat weten, weten ze ook dat ze nooit naar Rhodos gevlogen zijn. Aan de balie van sky express hebben ze een nieuw ticket gegeven(voor later op de dag), voor meer dan 200 euro per ticket. (dat is veel geld). Daar kregen ze de vermelding dat zij het recht hebben hun te schrappen en dat er van terugbetaling/schade vergoeding geen gevolg wordt gegeven. Mijn vraag: is dit waar? Kan een luchtvaartmaatschappij u schrappen van een vlucht waar je voor betaald hebt en u vervolgens een duurdere vlucht te laten nemen en nog eens veel geld te betalen. Dit is toch te gek voor woorden. Graag kreeg ik jullie advies wat we kunnen doen om toch nog een deel van het geld te recupereren.
Booking session has expired
Beste, Tijdens de booking voor een reis naar Athene op de website van Skyexpress verscheen er op het einde bij de betaling met Mastercard het bericht:" Your booking session has expired". Ik begon uiteraard opnieuw, maar de prijzen waar beduidend hoger geworden. Gezocht en geboekt bij een andere maatschappij die goedkoper was. Intussen blijk ik een e-mail ontvangente hebben van Skyexpress met mijn bookingsgegevens en bij nazicht het bedrag dat van mijn mastercard rekening is gegaan. Dit klopt niet. Wat moet ik doen? Ik heb intussen gebeld maar krijg niet direct gehoor. mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten