Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Eenzijdige stopzetting contract zonder verdere commicatie
Ons onderhoudscontract wordt eenzijdig opgezegd door Securitas Technology. Onze vragen sedert maanden om te melden wanneer het contract vervalt worden genegeerd. Geen mogelijkheid om enig antwoord te bekomen.
Service onbestaande
Het onderhoud werd - vanwege ziekte technieker - uitgesteld van december 2024 tot februari 2025. Op dat moment kon een defect niet worden opgelost. We wachten nog steeds op depannage. Voorts werd het contract nadien eenzijdig opgezegd door Securitas Technolgy. Onze vraag om de installaterurscode te bekomen en de einddatum van het contract wordt niet beantwoord, ondanks vele herhalingen. Analoge klachten bestaan voor de installaties op 2 andere adressen. Op 25/5 worden ook deze klachten publiek gemaakt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten