Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Misleidende foto’s
Geachte mevrouw/heer, Op 26-09-2024 bestelde ik online een zetelbed. Enige tijd later veranderde ik via whatsapp mijn bestelling naar zetelbed josua vintage bruin. Ik stel echter vast dat de kleur op de foto geheel anders is, de leuningen dubbel zo hoog zijn, de pootjes geheel anders zijn dan op de foto en er waren pootjes afgebroken. Alsook zat er een snede in het stof die jullie via whatsapp terug verhaalde naar “het uitpakken met een mes” terwijl dit zo niet door het uitpakken gebeurd is. Dit heeft geleid tot verschillende pogingen tot een gesprek via whatsapp maar zelfs de manager reageert niet. De zetel past niet in onze woonkamer door kleur en hogere leuningen. Wij al een week op de grond zitten wegens geen gebruik maken van de zetel omwille van een eventuele ruiling. Wij om de grond slapen aangezien wij deze zetel aankochten om op te slapen tijdens onze verbouwingen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 19-11-2024 enige reactie te geven om een oplossing te bekomen. Omruiling met een ander model of terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten