Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulatie aankoop
Beste,Ik zou graag mijn bestelling (#3349) willen annuleren. Maar u bent op geen enkele manier te bereiken. Niet tefonisch, niet via email, niet via messenger. Er is wel een verzendlabel aangemaakt op maandag 25 september. Ondertussen op 28 is er nog steeds niets verzonden dus deze bestelling kan perfect geannuleerd worden. Kan dit in orde gemaakt worden? Mvg,Charlot van renterghem
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten