Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 14/11/2024 heb ik Jack D's whisky adventskalender bij u gekocht voor 34.95€. Ik ontving het product NIET In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Het door mij betaalde bedrag van 34.95€ verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van de goederen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Indien ik de terugbetaling niet ontvang zie ik mij genoodzaakt gerechtelijke stappen te ondernemen samen met andere gedupeerden die geen bestelling ontvangen hebben maar wel het bedrag reeds betaald hebben. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs
Levering
Beste, Op 12/11 heb ik een bestelling gedaan op Sara love home en deze is ook betaald. Ik heb deze levering niet mogen ontvangen en het bedrijf reageert op geen enkele mail. Graag zou ik dan ook een terugbetaling willen ontvangen. Groetjes Nienke
Leveringsproblemen
Beste, Op 12/11 heb ik een bestelling gedaan op Sara love home en deze ook onmiddellijk betaald. Ik heb deze levering niet mogen ontvangen en het bedrijf reageert op geen enkele mail. Graag zou ik dan ook een terugbetaling willen ontvangen. Met vriendelijke groet
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten