Meest recente klachten

P. T.
6/09/2019

beschadigde goederen ontvangen gn reactie

Op 20 augustus werd oa een douchecabine afgeleverd door de leveringsfirma aangesteld door saniweb.nl.Bij het nakijken van de pakken werd een beschadiging vastgesteld. Ik contacteerde saniweb telefonisch en stuurde, zoals zij adviseerden, een mail voorzien van foto's.Ik kreeg geen ontvangst-/leesbevestiging of enig antwoord.Op 26 augustus had ik een chat met Frank van saniweb hij verzekerde me dat de foto's een half uur eerder die dag aan de transportfirma werden overgemaakt en dat er gauw antwoord zou komen.Op 28/08/19 had ik een chat met Jeroen die eerst zei dat de mail nog niet behandeld was maar (na mijn verwijzing naar de chat met Frank) wat later stelde dat de transportfirma toch geïnformeerd werd en ik voor vrijdag wellicht zou gecontacteerd worden.Op 03/09/2019 had ik een chat met Martine die eerst zei dat de mail nog niet behandeld was omdat het zo druk was maar nadien (na mijn verwijzing naar de vorige chats) claimde dat de transportfirma toch geïnformeerd was maar nog niet geantwoord had.Op 03/09/2019 heb ik een nieuwe mail gestuurd met de boodschap dat ik Test-Aankoop zou inschakelen indien ik geen antwoord kreeg voor vrijdag 06/09/2019Op vrijdag 06/09/2019 nam ik telefonisch contact op met Saniweb. Nu claimde de persoon dat deze keer de foto's aan de transportfirma overgemaakt werden.Men houdt me aan het lijntje. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een een firma niet eens reageert op een mail.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform