Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem terugbetaling + firma niet bereikbaar.
BesteHet betreft bestelnummer 1362966794. Een bestelling van 27 mei 2022.Toen werd het verkeerde artikel geleverd. Ik heb dit via bol.com duidelijk gemaakt en ook telefonisch contact gehad met jullie diensten. Het artikel ging opgehaald worden.Na meerdere mails en meerdere telefoons in de maanden die er op volgden werd telkens beloofd dat het artikel ging opgehaald worden maar niets van dat alles.4 november heb ik verlof genomen en het artikel ZELF terug gebracht naar Lier. Ik heb een document van afgifte ontvangen en mijn geld ging binnen 1 à 2 dagen terugbetaald worden.We zijn nu al 31 januari 2023 en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen of het juiste artikel in ontvangst genomen.Deze week heb ik ook al een email gestuurd waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Jullie chatfunctie is blijkbaar voor de show en ik bel jullie wekelijks, soms dagelijks meerdere malen en hoewel ik de 1st volgende in wacht steeds ben, komt er zelfs na een uur niemand aan de telefoon.IK WIL HET JUISTE ARTIKEL EINDELIJK OPGESTUURD of mijn geld terug. Het artikel is nog steeds beschikbaar op jullie site. Wel tegen een duurdere prijs maar dat maakt mijn zaak niet. Ik heb het besteld tegen een andere prijs en wil het tegen deze prijs.Christophe
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten