Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betwisten factuur
Beste, op 28/12 ben ik met mijn hond Luna langsgegaan bij mijn dierenarts DAP de Mol te Bilzen omdat zij af en toe ontlasting verloor en binnen haar grote behoefte deed ineens. Dierenarts Inge Boere van DAP de Mol heeft een foto getrokken en mij doorverwezen naar dierenkliniek Sanimalie te Diepenbeek om een echo van haar buik te laten maken omdat zij niets kon vaststellen op de foto. Ik heb op 28/12 dan gebeld naar Sanimalia om een afspraak te maken en eerst gaf ze mij 3/1 als afspraak door. Ik heb daarop de situatie uitgelegd en toen kon ik de dag erop 29/12 om 9U30 met Luna langsgaan voor de echo. Dit is tijdens de normale openingsuren van Sanimalia. Op 29/12 om 9U30 ben ik bij Sanimalia langsgegaan en na een tijdje te wachten in de wachtzaal werd ik ontvangen door een jongedame (blijkbaar was dit de dierenarts) in een consultatieruimte. Zij heeft Luna eerst onderzocht en heeft haar toen meegenomen om de echo te laten maken. Ik mocht niet meegaan en moest in deze consultatieruimte wachten. Ik heb enkel een afspraak gevraagd voor een echo niet voor andere onderzoeken ook heb ik niet gevraagd voor andere onderzoeken of toestemming hiervoor gegeven. Dit was een doorverwijzing van mijn dierenarts I.B. aangezien zij geen echo's kan uitvoeren. Toen ze Luna kwamen terugbrengen wist de assistent mij te vertellen dat de dierenarts mij nog alles kwam uitleggen. Toen de jongedame (dierenarts) terug kwam wist ze mij te vertellen dat Luna vermoedelijk gas in haar darmen had (op de echo konden ze niets anders vaststellen), haar bloedresultaten waren ook normaal en ze hadden ook nog eens een foto gemaakt en ook hier konden ze niets anders op vaststellen. Ik had niet gevraagd voor bloedonderzoeken of nog een foto aangezien een bloedonderzoek mijn eigen dierenarts kon uitvoeren en een foto mijn dierenarts de dag ervoor al had genomen en ik bij haar al bijna € 75 had betaald hiervoor. Ik heb ook geen toestemming gegeven hiervoor. Ik ging ervan uit dat eerst de door mij en I.B. gevraagde echo zou gemaakt worden en deze resultaten met ons besproken zouden worden vooraleer er bijkomende onderzoeken zouden uitgevoerd worden indien deze nodig zouden zijn. Toen ik moest gaan betalen viel ik bijna achterover toen ik het bedrag hoorde. Aangezien er betaald dient te worden bij vertrek heb ik betaald en ook de factuur gevraagd (kreeg ik eerst zelfs niet mee) zodat ik deze thuis kon nakijken. Er werd mij ook een spoedtarief aangerekend terwijl ik nochtans niet na de openingsuren maar tijdens de openingsuren ben langsgegaan. Ik heb hierover telefonisch contact opgenomen na het bekijken van de factuur thuis en er werd mij telefonisch meegedeeld dat ze hier niets aan konden veranderen. Ik heb met jullie juridische dienst contact opgenomen en op aanraden van jullie heb ik dan op 29/12 een aangetekend schrijven geschreven en naar hun gestuurd waarin de factuur betwist. Tot op heden heb ik nog geen antwoord van hun ontvangen. Enkel hebben ze mij telefonisch gecontacteerd op 29/12 om mijn kant van het verhaal te vergelijken met die van hun dierenarts en hierna gingen ze mij terug contacteren maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb in de tussentijd wel nog een herinnering gestuurd via mail maar deze is nog onbeantwoord gebleven. Met vriendelijke groeten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten