Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Teveel betaald
Beste,Ik heb mijn fiets binnengebracht voor onderhoud op 29/09/2022Fiets opgehaald op 4/10/2022 - betaald 94,00 €- buitenband van de achterwiel werd vervangen opmerking: de buitenband werd vervangen door een verkeerd model. Volgens hersteller was het te vervangen model nergens meer te krijgen.De hersteller heeft mij nooit gebeld om dit te melden, zelfs al had deze mijn gsm-nummer.Had iemand mijn gebeld dan had ik geen extra tijd en geld moeten verliezen. Ik heb namelijk mijn fiets nodig voor mijn werk.Na een ½ uurtje zoeken ‘s avonds op mijn laptop heb ik het juiste model gevonden en ook besteld. Deze werd 2 dagen later geleverd.Fiets binnengebracht voor vervanging van het verkeerd model met het juiste model buitenband op 13/10/2022.Fiets opgehaald op 18/10/2022 - betaald 53,00 €Mijn inziens is de hersteller in fout geweest en heb ik daarom extra tijd en geld verloren.Verkeerde buitenband 29,00 €Vervanging buitenband 22,50 €Smeermiddelen 8,00 €Totaal: 59,50 €Met dit schrijven vraag ik om een restitutie van 59,50 €.Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten