Meest recente klachten

J. M.
14/10/2022

Problemen met opzeggen contract naar aanleiding van prijsverhoging

Beste,Ik heb via email reeds meermaals gevraagd naar de mogelijkheid om mijn leasing- en onderhoudscontract op te zeggen naar aanleiding van een contractuele prijsverhoging die Ricoh Belgium NV heeft doorgevoerd. Tot op heden werd hier nog steeds geen gehoord aan gegeven.Ik heb Ricoh reeds meerder malen via mail proberen bereiken, maar telkens werd ik afgewimpeld met de boodschap dat dit in behandeling was.Ik ben NIET te spreken over hoe dit probleem wordt afgehandeld en zou dus graag een oplossing vinden.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform