Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Abonnement 'Fence'
Beste, ik bestelde in oktober 2022 een tweejaarlijks abonnement van 'Fence tuinmagazine' als cadeau voor mijn vader. In eerste instantie zou het gaan om 6 nummers per jaar. Na de eerste 3 nummers kreeg hij een bericht dat het tuinmagazine nog maar 4 maal per jaar zou verschijnen. Het laatste nummer was van maart-april-mei. Het nieuwe nummer juni, juli en augustus heeft hij nog niet ontvangen en is volgens mij ook niet verschenen. Op hun website staat het alleszins niet. Er wordt niet gereageerd op telefoons of op mails. Fence wordt uitgegeven door Rekad Media Group NV, Geelseweg 47a, Herentals. Tel: 014/21 47 74. Wat is hier eigenlijk aan de hand?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
