Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oplichting
Hallo, Dit is een dringend verzoek om actie. In de VS is er momenteel een rechtszaak over de enorm hoge prijzen van onder andere brillen. Die ingekocht worden voor minder dan 5 euro. En door opticiens zelfs medisch worden verkocht voor honderden euro"s. Dat heb ik ontdekt omdat Rayban weigert om een bril te laten retourneren in de winkel met terugbetaling. Er word misbruik gemaakt van het EU "reparatierecht". Waardoor defecte slechte producten massaal worden verkocht door grote bedrijven. Zoals Samsung. Want het hoeft niet terugbetaald te worden. Zie bijlage.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten