Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Een te hoge oneerlijk factuur -
Gevraagd om de septische put te ledigen - was dus niet veel werk, heeft uren rond gelopen en zei dat de buizen verstopt waren, onmogelijk hier wordt al jaren door getrokken zonder problemen. Was nog maar 2 jaar geleden gereinigd door een andere firma. Liet mij altijd maar doortrekken met een smoes dat het verstopt zat. Tot mijn man het doorhad dat hij ons aan het bedotten was. Moest onmiddellijk betalen 664 euro,gewoon schandalig
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten