Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met factuur voor verhogen van voordeur
Voor het verhogen van de voordeur kreeg ik een offerte van 438 € zonder BTW. Aangezien ik geen idee had van wat er allemaal moest gebeuren heb ik de offerte aanvaard. Blijkt dat in de offerte nieuwe kassementen voorzien waren. Dit was blijkbaar niet nodig want de oude kassemente konden terug gebruikt worden. Ik kreeg daarvoor een credit nota van ongeveer de 90 € terug. De tijd die nodig was voor het inkorten van de voordeur was minder dan 3u. Verplaatsingskosten waren er niet omdat er dezelfde dag en door dezelfde mensen een nieuwe porte-fenêtre geplaatst werd.Dus heb ik een 380€ (BTW in van 6%) betaald voor 3 u werk. Daarop heb ik gereageerd. Dit is dus 125€/uur!!!Mijn redenering is dat de offerte een raming was (hetgeen ze ook bevestigen in een E-mail). Ik vind dat ze na het uitvoeren van het werk, de reele kost kunnen calculeren en verschil aan wat ik betaald heb, moeten terugbetalen. (aangezien hun offferte gebaseerd is op een raming) De zaakvoerder heeft als laatste geantwoord dat ik de offerte goedgekeurd heb en ik dusgeen vermindering kan bekomen. Ik vind dit niet kunnen en geen blijk van faire handelspraktijken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten