Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Goed onderhouden SP pas na een jaar hersteld
Vorig jaar in mei heb ik mijn Speed Pedelec (SP) binnengebracht voor herstelling. Vanwege een motor die veel te vroeg is stuk gegaan (minder dan 14.000km) ondanks regelmatig onderhoud bij de verkoper. Een SP van 2 jaar en 5 maanden oud, waaronder 3 maanden dat er amper mee is gereden vanwege corona.Er zou in september 2022 een motor geleverd zijn maar niemand weet waar. Pas maanden later was een nieuwe levering mogelijk van een vervangmotor. Die motor bleek niet te werken. Waardoor de herstelling nog maar eens werd uitgesteld.Sinds afgelopen juni is de SP eindelijk hersteld. Bijna 13 maanden nadat hij is binnengebracht. Wat mij ook nog eens 818,31 euro heeft gekost voor een motor van nog geen 2,5 jaar oud.Weet dat de batterij al vervangen was, gelukkig binnen garantie. Maar betrouwbaar zijn jullie producten blijkbaar niet.Meer dan een jaar lang heb ik deze SP niet kunnen gebruiken maar wel 159 euro aan verzekering betaald. Omdat er nooit zekerheid was wanneer deze hersteld ging zijn.Na contact opname in september 2022 en juni 2023 heb ik zelfs geen reactie gekregen. Vandaar dat ik het eens probeer langs deze weg. Want communicatie is ook een moeilijk punt.Ik verwacht dan ook een billijke tegemoetkoming vanwege jullie onvermogen om een betrouwbare SP en deftige dienst-na-verkoop aan te bieden. Ik wil minstens een garantieverlenging zodat mijn SP de volgende jaren blijft werken zonder dat het mij nog eens zo veel tijd en geld kost.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten