Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Uitvoering voldoet niet
Geachte mevrouw/heer, Op 03/07/2024, hebben wij Qubiqs ons huis laten isoleren. Ik stel echter vast dat de opdracht niet is uitgevoerd of niet hoe het wettelijk moet! Dit heeft geleid tot schade en ook onze gezondheid! We zitten namelijk met schimmel/vocht in de muren/vloeren. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen dit jaar ons geld terug te krijgen, zodanig kunnen wij een fatsoenlijk bedrijf laten komen en de schade hopelijk te kunnen rechtzetten! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
niet uitgevoerd volgens offerte
Geachte mevrouw/heer, Op 22-10-2024 heeft uw firma de werken uitgevoerd, zijnde het na isoleren van de bestaande spouwmuren. Ik stel echter vast dat de spouwmuur aan de zijkant (grenzend aan de veranda) niet volledig is opgevuld. De delen boven het raam over de gehel lengte vertoont geen EPS korrels. ik vermoed ook volgens het zichtbaar boorpatroon bijkomende plaatsen niet zijn opgevuld (o.a. bovenste tipgevel) Bijkomend heb ik,ondanks mijn betaling op de dag van uitvoering met een korting van 2%, geen factuur ontvangen die het betaalde bedrag vermeld. Echter heb ik wel een betalingsuitnodiging van het offerte bedrag ontvangen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 14-11-2024 een schriftelijke bevestiging van de kennisgeving van de ingebrekestelling en een datum waarop kosteloos een warmtescan van alle gevels wordt uitgevoerd voor het vaststellen waar er overal een tekort aan EPS korrels wordt vastgesteld. Bijkomend zal eveneens de locaties waar geen EPS korrels zijn voorzien kosteloos te worden aangevuld. Met vriendelijke groeten, Weterings Peter Bijlage: - offerte -ontvangen factuur voor betaling -betalingsbewijs 22-10 incl. 2% kortin
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
