Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
tankprijs
Benzine prijs van de infopaal en de prijs op de pomp is duidelijk verschillend!! Met deze wens ik een klacht neer te leggen bij Q8.t.t.z. Op 22/02/24 ging ik benzine tanken bij Q8 in station Brecht, de prijs op de ‘infopaal’ was 1.565€ toen ik later ‘na het tanken’ op mijn ticket keek was er 1.595€ aangerekend. Toeval????Op 01-03-24. Zelfde station, zelfde gebeurtenis.Op de ‘infopaal’ stond 1.565€ en op mijn ticket was 1.571€ aangerekend!!Zie bijgeleverde tickets enz..Nu weet ik ook wel dat het “maar” om enkele Euro’s gaat.Maar het zijn bedrieglijke praktijken he.Ik heb reeds contact genomen met Q8 en kreeg een Hollands sprekende dame aan de lijn, die eerst vriendelijk was, maar toen ik mijn beklag deed werd ze zeer onbeschoft en bitsig.Wat nu??Ik ben lid bij Test Aankoop.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten