Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kapotte schoenen
Hallo,Ik heb onlangs een paar schoenen van Pronti Elsene gekocht en na 4 dagen begonnen ze te scheuren waar de kromming van het stappen zich vormt. Ik ging naar de winkel en de dame verwisselde ze en zei dat het gewoon pech was en dat dit niet eerder was gebeurd.Twee dagen later, nadat ik een stukje had gelopen met een gloednieuw paar schoenen, verscheen hetzelfde probleem op het andere been, maar de dame van de winkel weigerde ze te vervangen.Vindt u het normaal dat ik 80E betaal voor een paar schoenen dat ik maar twee keer kan dragen? Deze keer wil ik geen ander paar omdat ik nooit meer bij Pronti zal kopen, ik wil mijn geld terug.128XS0X1420Q*20230009012400351*Aut. du 31/112/2099 9990458Poste: 9/1Ticket: 3524/01/2023 16:21:40Bedankt,Ovidiu M. Ionel
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten