Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Problemen met terug betaling
Beste,ik bestelde op 31/10 een borden servies op de website van Private Green. Deze werden onmiddelijk betaald (211,96 €) levering zou tussen 21/11-25/11 moeten toekomen. Begin december is de eerste mail verzonden om te achterhalen waar mijn bestelling was. Antwoord kwam dat er problemen waren en dat ze dit verder gingen opvolgen. Vandaag kreeg uiteindelijk een atwoord na een paar mails die zonder antwoord waren gebleven dat het bedrijf overgekocht was en dat ze mijn bestelling niet voor 6 maanden konden terug betalen. Ze boden een tegoed bon aan op hun website wat ik weiger.Een antwoord had ik eind januarie nog mogen ontvangen waardoor ik dacht dit afgesloten kon worden.Nu had ik even een stand van zaken willen vragen maar de website bestaat niet meer. Ook de laatste publiciteits mails kunnen niet meer geopend worden en hun mail adres antwoord niet meer.Alvast bedankt om mij te lezen en hopelijk kunnen jullie hen wel bereiken
Problemen met terugbetaling
Beste, ik bestelde op 31/10 een borden servies op de website van Private Green. Deze werden onmiddelijk betaald (211,96 €) levering zou tussen 21/11-25/11 moeten toekomen. Begin december is de eerste mail verzonden om te achterhalen waar mijn bestelling was. Antwoord kwam dat er problemen waren en dat ze dit verder gingen opvolgen. Vandaag kreeg uiteindelijk een atwoord na een paar mails die zonder antwoord waren gebleven dat het bedrijf overgekocht was en dat ze mijn bestelling niet voor 6 maanden konden terug betalen. Ze boden een tegoed bon aan op hun website wat ik weiger.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten