Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
aangeboden toestel (vermelding op doos) klopt niet met de inhoud
OP 04/03 kocht ik bij Aldi een stoomgenerator Quigg met op de doos de vermelding 'stoomstoot van 240 g. Het betreft het model SG 4 c. Ik contacteerde de firma Quigg in Herentals met de vraag hoe ik de stoomstoot kon activeren. De dame in kwestie wist het niet en ik heb haar geholpen met de melding 'ik ga het u makkelijk maken mevrouw, er staat geen stroomstoot op'. Na een 10 tal minuten in wacht gezet te zijn krijg ik de dame met de melding de formulering op de doos is ongelukkig, er is geen stoomstoot'. Ik heb beleefd gevraagd hoe men mijn probleem wilde oplossen : ik wil niet meer dan wat de invoerder op de doos zet nl een toestel met stroomstoot. Ik moest het toestel maar terug binnenleveren en dan was de kous af. Ik meldde 'mevrouw als ik in onderling overleg niet tot een correcte oplossing kan komen ben ik genoodzaakt om via testaankoop te gaan'. De reactie was 'o jeetje, daag' en de telefoon werd neergesmeten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten