Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringstermijn is overschreden.
Geachte mevrouw/heer, Op 6 januari 2025 kocht ik een aantal kledingsstukken (bestelling #PNL45414) in uw online winkel en betaalde ik €183,80. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tussen de 7 à 14 werkdagen zou plaatsvinden. Ondertussen werd slechts 1 item (Marvoen)van de bestelde items geleverd binnen de opgegeven termijn. Maar niet volgens de bestelde maat, ik ontving een small terwijl ik een large had besteld! Het retourneren kost me blijkbaar €40/item! De vertraging van de rest van de bestelde goederen heeft mij als klant ernstige schade berokkend: de levertermijn wat betreft de andere goederen is duidelijk overschreden. Bijgevolg wens ik deze niet meer te ontvangen. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €138,85 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Serge Moreel Bijlage: bestelling.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten