Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met levering en klantendienst
Beste Ik bestelde op 13/09/2023 een buggy bij pink or blue, deze kon direct geleverd worden. Een week later nog steeds geen vordering?We zijn nu 16/10/2023 en ik weet niet waar men pakket zit? Wanneer het aankomt? Heb DHL ook gemaild, beweren nog niets ontvangen te hebben. Pink or blue beweert het af gegeven te hebben bij dhl en dhl beweert nog niks ontvangen te hebben. Ik heb al meerdere mails gestuurd. Ik krijg amper antwoord. Ik kan hier niet meer mee lachen het gaat toch over 160€ Ik heb de koets nodig ,maar op deze manier wil ik hem nog niet meer. Probleem is kan deze niet retouren heb hem niet ontvangen, pink or blue vind het niet nodig om te antwoorden op mijn mails heb 1ne terug gehad, waarin ze zeiden dat ze iets gingen laten weten als ze meer wisten is ondertussen van 10 Oktober geleden. Ik zou graag men geld terug hebben, of de koets ontvangen. Maar niet gaan lopen met men geld! mvg Cynthia
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten